Hvordan kan vores SEO team hjælpe jer?

Vores resultater er lige så bemærkelsesværdige, som de er forskellige.
Et vindende digital marketing bureau, der har bevist at levere kunder gennem SEO, PPC og Social Medier.

3 måder til at øge din forretning

Brandidentitet

Det er stort set et krav for virksomhederne at virkelig kende deres brand. Alt skal komme tilbage til dit centrale mission og identitet. Det gode ved SEO er, at det kan placere dit firma som førende inden for din branche ved blot at levere nyttige oplysninger og vise sig på et førsteklasses sted i siderangering. At have en god SEO ranking kan gøre din side nem at finde for mange forskellige slags søgninger. Når dit hjemmeside vises i Google søgeresultat, vil potentielle kunder være mere tilbøjelige til at se dit hjemmeside som en værdifuld kilde til information/produkter. Det øger både din troværdighed og synlighed. Selvom nogen, der laver en websøgning, ikke beslutter at købe noget fra dig i første omgang, vil de helt sikkert huske dig til næste gang.

Webtrafik

Fordi du har meget webtrafik, betyder det ikke, at du automatisk får mere salg. Hvis dit webdesign er elendig eller dit indhold er spammy, så vil en god webrangering og masser af trafik ikke gøre noget godt. Men hvis du konsekvent producerer godt indhold, har et brugervenligt websted og positionerer dig som seriøs, er webtrafik nøglen til succes. At have et populært websted giver dig en bedre chance for genererer leads  og forretning. Du skal blot give dine brugere en grund til at blive på din hjemmeside og gennemføre handlen. Men SEO er det første skridt i handlen, hvilket kan være udfordrende for mange virksomheder.

Kundeindsigt

Det gode ved SEO-tjenester er, at de rent faktisk giver dig en masse oplysninger. Der er meget at vinde ved at analysere, hvad dine potentielle kunder søger, samt hvor de lever, de enheder, de bruger, og hvornår de er mest aktive. Disse værdier kan hjælpe dig med at beslutte, hvordan du implementerer en markedsføringsstrategi og hjælper dig med at bestemme, hvordan du bedre kan betjene dine kunder. SEO er ikke et "sæt det og glem det" slags strategi; det vokser og ændrer sig altid, ligesom din virksomhed skal være. Der er altid noget at lære, og hvis du omfavner den ide, vil det holde dine kunder tilbage.

Yutaka Sushi

" ...i løbet af tre måneder blev vi rangeret på den første side af Google for alle vores store søgeord. Vi har samarbejdet med Joomla i flere år, og er vi overbevist om, at Joomla vil kunne opnå den placering, som din virksomhed kræver for, at opfylde sit fulde potentiale."
Jens Pedersen, Direktør

Kompetencer

Facebook

Med Facebook-annoncering har du mulighed for at få dit budskab eksponeret for lige præcis dén målgruppe, det er interessant for.

LinkedIn

LinkedIn-annoncering rummer mange flere muligheder, end man umiddelbart skulle tro. Skal du have løftet dit B2B-salg eller målrettet dine budskaber til tidligere besøgende på dit site?

Instagram

Har du brug for hjælp til Instagram-annoncering? Instagram har mere end 400.000 millioner brugere og indeholder over 30 milliarder billeder, hvilket gør mediet attraktivt at annoncere gennem.

Retargeting

Mange virksomheder oplever succes med at benytte Retargeting i deres annoncering. Det gør de, fordi Retargeting er både smart og relevant. Blandt andet ved du, at dem du annoncerer til allerede har vist interesse for dig. De er med andre ord nærmere på at blive en god relation, en god kunde og en god forretning for dig.